بلاگ

آشنایی با نصب و تولید حفاظ شاخ گوزنی

نوعی از حفاظ هایی که برای جلوگیری از سرقت، بر روی دیوار ساختمان های مختلف از آن استفاده می کنند، حفاظ شاخ گوزنی است. برای تولید حفاظ شاخ گوزنی از میله های فلزی استفاده می شوند که به صورت نوک تیز و برنده ساخته می شوند. این میله بایستی دارای ارتفاع و تراکم مناسبی باشند تا مانع عبور افراد شوند.

تولید حفاظ شاخ گوزنی

نوعی از حفاظ هایی که برای جلوگیری از سرقت، بر روی دیوار ساختمان های مختلف از آن استفاده می کنند، حفاظ شاخ گوزنی است. برای تولید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ ایران از میله های فلزی استفاده می شوند که به صورت نوک تیز و برنده ساخته می شوند. این میله بایستی دارای ارتفاع و تراکم مناسبی باشند تا مانع عبور افراد شوند.
این نوع حفاظ ها دارای طراحی زیبا و مقاومی هستند. همچنین دارای رنگ های متنوعی می باشند که در زیبایی نمای ساختمان نیز موثر است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای تولید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ ایران در نظر گرفته می شود، پوشش دهی مناسب در عرض روی دیوار است که مانع از بالا رفتن از دیوار می شود.

آشنایی با نصب و تولید حفاظ شاخ گوزنی
ویژگی های تولید حفاظ شاخ گوزنی

این حفاظ های ساختمان از میلگردهای فلزی که به وسیله دستگاه های مختلف برشکاری و خم شده اند، ساخته می شوند. برشکاری لبه های میلگردها کاملا برنده، تیز و شکل داده می شوند.
جوشکاری حفاظ ها به دو روش جوش الکترود و جوشکاری به وسیله گاز دی اکسید کربن انجام می شود. جوشکاری با الکترود دارای معایبی از جمله شکننده بودن، ایجاد گل جوش روی کار و عدم زیبایی نهایی است. این معایب در روش جوشکاری با دی اکسید کربن وجود ندارد و باعث استحکام قطعات فلزی می شود.
رنگ آمیزی همه انواع حفاظ های شاخ گوزنی به صورت تک رنگ انجام می شود. برای رنگ کردن حفاظ ها نیز از دو روش استفاده می شود؛
یکی از این روش ها استفاده از رنگ مایع برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی است. این روش نسبت به سایر روش ها، آسان تر و با هزینه کمتری انجام می شود. اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از رنگ مایع مقاومت کمتری در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف و ضربه دارد.

تولید حفاظ شاخ گوزنی

استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک، روش دیگر رنگ آمیزی و تولید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ ایران می باشد. پس از رنگ کردن حفاظ با این نوع رنگ، آن را در کوره های مخصوص با دمای معینی قرار می دهند. این کار باعث می شود تا مقاومت فلز بیشتر شده و رنگ بر روی فلز چسبیده شود.
در شرکت حفاظ ایران، حفاظ های شاخ گوزنی به صورت استاندارد و معمولا با ارتفاع بین 70 تا 120 سانتیمتر تولید می شوند. همچنین شاخه های قسمت پایین به منظور افزایش امنیت محل مسکونی مورد نظر، دارای تراکم بیشتری می باشند.

نصب و تولید حفاظ شاخ گوزنی

شرکت حفاظ ایران برای نصب اصولی و درست حفاظ های شاخ گوزنی، افراد با تجربه و ماهر را به کار گرفته است. این افراد بایستی با به کارگیری ابزار مناسب برای نصب، حفاظ را به صورت استاندارد نصب کرده و دیوار را نیز دچار آسیب نکنند.
نصب حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع دیوار انجام می شود. چنانچه دیوار دارای پستی و بلندی های زیادی باشد، از شاسی کشی استفاده می کنند. این کار بایستی توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود.
یکی از روش های نصب حفاظ های شاخ گوزنی، کوبیدن پیم در دیوار است. در این روش به وسیله دریل در بالای دیوار سوراخی ایجاد می شود و پیم داخل آن سوراخ کار گذاشته می شود. سپس حفاظ را بین پین ها قرار داده و عملیات جوشکاری را انجام می دهند.
در روش دیگر برای نصب این نوع حفاظ ها، از چهارستون استفاده می شود. این نوع روش برای حفاظ های با ارتفاع زیاد کاربرد دارد.
در تولید حفاظ شاخ گوزنی حفاظ ایران، می توان به منظور افزایش دوام و استحکام میلگردها از پروفیل استفاده کرد. این کار باعث افزایش امنیت در بستر کار نیز می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
2089 337 0912