بلاگ

آشنایی با حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از دیوار ساختمان

عامل موثر دیگر در محبوبیت و پر فروش بودن این مدل حفاظ را می توان زیبایی ویژه و استحکام بالای آن دانست. حفاظ های میله ای عموما برای افراد یادآور زندان هستند. این در حالی است که حفاظ شاخ گوزنی طرح هایی بسی زیبا و جذاب داشته و با رنگهای خاص و متنوع خود میتواند زیبایی بی بدیلی به نمای ساختمان بدهد.

آشنایی با حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از دیوار ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین حفاظ ها در جهت افزایش امنیت و ایمنی ساختمان می باشد. دلیل اصلی این نام گذاری را می توان ظاهر این نوع حفاظ دانست که شباهت بسیاری به شاخ های گوزن دارد. این نرده حفاظ آهنی معروف به کله گوزنی امنیت فوق العاده بالایی در مقایسه با دیگر حفاظ های دیوار دارد و جدیدا در بسیاری از ساختمان ها، منازل، دفتر کار، ویلا و هر مکان دیگری اعم از تجاری،مسکونی، اداری، تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از دیوار ساختمان
خصوصیات حفاظ شاخ گوزنی

طرح اولیه حفاظ شاخ گوزنی را همچون بسیاری از اختراعات بشر، از طبیعت الهام گرفته اند. این نوع حفاظ دیوار ساختمان به شکل انبوهی از میله های تیز و برنده فلزی است که به حالت در هم تنیده و تقریبا نامنظمی با ایجاد ارتفاعی مناسب بر روی دیوار، از عبور سارقان ممانعت می کند. با مد نظر قرار دادن نیاز بازار و نیز سلیقه و صد البته توان مالی مشتریان، انواع مختلفی از حفاظ شاخ گوزنی تولید شده است. لذا به این ترتیب شما قادر خواهید بود با هر تمکن مالی که دارید گزینه مناسبی برای انتخاب حفاظ شاخ گوزنی داشته و ایمنی و امنیت ساختمان خود را تامین و تضمین کنید.

دلایل محبوبیت حفاظ شاخ گوزنی

چند سال پیش حفاظ های میله ای که عموما به حفاظ های سرنیزه ای- آبشاری شناخته می شدند، بهترین و مناسب ترین گزینه برای حفاظت از ساختمان ها به شمار می آمدند. اما این حفاظ ها برخی مشکلات امنیتی نیز داشتند، یکی از این مشکلات را می توان اینگونه عنوان کرد که افراد به راحتی میتوانستند بر روی دیوار و در جوار این مدل حفاظ ها ایستاده و با ابزارهای متعددی از روی آن ها به راحتی عبور کنند و یا به آسانی یکی از میله ها را خم کرده و از آن رد شوند. از سوی دیگر با اهمیت یافتن مسئله زیبایی نمای ساختمان در جوامع مدگرای عصر جدید, شکل میله ای حفاظ های دیوار زیبایی نمای ساختمان را از بین می برد. با درک برخی مشکلات امنیتی حفاظ های قدیمی و نیز به دلایلی نظیر افزایش تعداد سرقت ها از ساختمان ها و منازل ؛ افراد کارشناس و خبره در زمینه ساخت و ساز دست به خلق و تولید حفاظ هایی زدند که  ایرادها و کم و کاستی های حفاظ های میله ای و قدیمی را برطرف ساخته و بالاترین امنیت را برای ساختمان های شما عزیزان به ارمغان آورد. در نتیجه ثمره تمام این تلاش ها و ایده پردازی ها به طراحی و تولید نسل نوینی از حفاظ دیوار با عنوان حفاظ شاخ گوزنی انجامید.

دلایل محبوبیت حفاظ شاخ گوزنی

یک عامل موثر دیگر در محبوبیت و پر فروش بودن این مدل حفاظ را می توان زیبایی ویژه و استحکام بالای آن دانست. حفاظ های میله ای عموما برای افراد یادآور زندان هستند. این در حالی است که حفاظ شاخ گوزنی طرح هایی بسی زیبا و جذاب داشته و با رنگهای خاص و متنوع خود میتواند زیبایی بی بدیلی به نمای ساختمان بدهد. تقریبا میتوان ادعا کرد که امروزه دیگر استفاده از حفاظ های میله ای روی دیوارهای ساختمان به چندان کاربردی نبوده و اکثرا به منظور ایجاد مانع در مکان هایی که دارای دیوار کوتاه و طولانی هستند همچون مزارع کشاورزی استفاده می گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
2089 337 0912